V dnešnej dynamickej a rýchlo sa meniacej dobe je používanie digitálnych nástrojov kľúčové pre efektívnu individuálnu prácu, ako aj pre vedenie mítingov a workshopov.


Naše školenie je navrhnuté tak, aby vám poskytlo všetky vedomosti a dovednosti, ktoré potrebujete na efektívne riadenie práce, stretnutí a seminárov. A to nielen online, ale aj fyzicky, len s podporou digitálnych nástrojov. Nástroje, s ktorými vás zoznámime, sa stávajú štandardom a nevyhnutnou zručnosťou každého zamestnanca. Podľa našich skúseností už približne 40 – 60 % porád využíva niektorý z digitálnych nástrojov pri fyzických (osobných) stretnutiach a samozrejme sú 100% základom pre online workshopy a porady. V našom prieskume 80 % respondentov uviedlo, že používa alebo plánuje používať niektorý z digitálnych nástrojov.
Vďaka tomuto školeniu sa stanete vynikajúcim používateľom kľúčových nástrojov.

O čom je školenie?

  • Efektivita workshopov a stretnutí (ale aj individuálnej práce): naučíte sa, ako plánovať a viesť porady a workshopy, aby boli čo najefektívnejšie. Ukážeme vám techniky a postupy, ktoré vám pomôžu maximalizovať produktivitu a zapojenie všetkých účastníkov.
  • Práca v digitálnom svete: Zoznámite sa s modernými nástrojmi, ktoré vám uľahčia prácu v digitálnom prostredí. Ukážeme vám, ako tieto nástroje používať na zlepšenie komunikácie, spolupráce a organizácie. Zameriame sa aj na využitie umelej inteligencie – AI – s ukážkou jednoduchého a efektívneho využitia.

Súčasťou školenia bude ukážka týchto nástrojov:

  • Teams: Populárny nástroj spoločnosti Microsoft na tímovú komunikáciu a spoluprácu, ktorý umožňuje chat, audio a video hovory, zdieľanie súborov a ďalšie. Ide o štandardný nástroj, my sa však zameriame na jeho rozsiahle funkcie (skupinové miestnosti, whiteboard, integrácia MIRO a teraz aj využívanie umelej inteligencie).
  • MIRO: Interaktívna online tabuľa, ktorá umožňuje tímovú spoluprácu a vizualizáciu nápadov v reálnom čase. Fantastický doplnok na každej schôdzke a najpoužívanejší nástroj, ktorý poznáme. Naučíme vás ju nielen používať, ale aj vytvárať šablóny, agendy a zložitejšie integrácie pomocou AI.
  • SessionLab: Nástroj na plánovanie a facilitáciu workshopov a schôdzok s bohatou zbierkou metód a techník. Tento nástroj nie je až taký známy, ale je to úžasný nástroj na plánovanie agendy.
  • Menti: Interaktívna platforma na zapojenie účastníkov prostredníctvom otázok, ankiet a spätnej väzby v reálnom čase. Jedinečný doplnok k stretnutiam. Naučíme vás vytvárať jednoduché dotazníky v tomto virtuálnom nástroji.
  • Planner: Nástroj od spoločnosti Microsoft na plánovanie a sledovanie úloh a projektov, ktorý pomáha tímom držať sa na správnej ceste.
  • ChatGPT: ChatGPT možno použiť napríklad na automatické odpovedanie na otázky, generovanie textov, vytváranie chatbotov alebo ako nástroj na podporu tvorivého písania. Môže tiež pomôcť s prípravou agendy a plánovaním jednotlivých bodov schôdzí alebo seminárov, čím sa zabezpečí ich efektívny priebeh.

Pre koho je školenie určené?

Toto školenie je ideálne pre všetkých, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti v oblasti digitálneho riadenia porád a workshopov. Je vhodné pre všetkých zamestnancov, talentovaných pracovníkov, manažérov, projektových manažérov, facilitátorov, ako aj pre všetkých, ktorí chcú zvýšiť svoju produktivitu a efektivitu v digitálnom svete. Toto školenie považujeme za maximálne praktické a za akýsi základ digitálnych kompetencií pre všetkých.

Špecifické potreby vo virtuálnom svete:

  • Plánovať a efektívne riadiť mítingy s veľkým aj malým počtom ľudí
  • Byť účastníkom, ktorý sa „nestratí“ v nástrojoch, ale využíva nástroje pre svoju prácu (individuálne využitie)
  • Prakticky využívať možnosti umelej inteligencie – využívať možnosti, ktoré už v digitálnych nástrojoch existujú.
  • Pracovať so stovkami šablón na zjednodušenie práce
  • Vedieť pripraviť stretnutie pomocou digitálnych nástrojov
  • Byť expertom na digitálne nástroje pre tímovú spoluprácu – používať ich
  • Pripraviť sa na svoju prácu – nahradiť štandardné nástroje (tabuľa, flipchart)
  • Udržiavať energiu a pozitívny prístup na stretnutiach
  • Efektívne spracovať výstupy

Pridajte sa k nám a naučte sa, ako využívať moderné nástroje, aby boli vaše stretnutia a workshopy efektívne, interaktívne a prínosné!

Školenie sa skladá z troch častí:

1. Kolaboratívne techniky a práca na schôdzkach a workshopoch:

  • Miro
  • Whiteboard (Teams)
  • SesionLab
  • Menti

2. Nástroje individuálnej výkonnosti a projektového manažmentu:

  • Trello
  • Planner
  • Copilot pre nástroje Microsoft Office 365

3. Umelá inteligencia:

  • Open AI ChatGPT
  • Sana
  • HeyGen

 

Dostupné termíny